2009. április 11., szombat

Gyógyulok

Ma mindössze 4-szer szívta ki anya a nózim, és csak egyszer azért, mert folyt. Szóval egyre jobban vagyok, de még nem szeretnék semmit sem elkiabálni...

Dolgos napon vagyok túl.... Délelőtt anya tortasütését igyekeztem folyamatosan megzavarni, délután pedig a járókában asszisztáltam végig a terasz apácarácsainak lefestését. Na, persze nem vagyok én olyan jó gyerek, aki csak úgy hajlandó órákat eltölteni egy járókában, azonban egy babapiskóta és néhány játék elég volt ahhoz, hogy feladjam az elveimet:)))

Mondtam már, hogy egyre több felnőtt kajcsit eszem? Tegnap anya zöldbabfőzelékéből kaptam, ma pedig nagyi húsevesét kóstoltam meg. Evésben egyébként igencsak válogatós lettem az utóbbi időben. Már nem eszem meg olyan jóizűen anya főztjét, és az uzsonnákkal is hadilábon állok. Ha sonkás vajas kenyeret kapok, akkor csak a sonka csúszik le, a többi a földön landol, ugyanez a helyzet a sajtos sonkás kenyérrel is... ha pedig nincs feltét csak vajaskenyér, akkor balhét csapok. Viszont nassolni egyszerűen imádok. Egyik kedvencem a pufikuki, amit kétpofára tudnék zabálni, ha hagynánk, a másik a túrórudi, és rohangálás közben a kis kockára vágott gyümölcs (alma, kivi) is jobban csúszik.
Sajnos most abba kell hagynom ezt a postot, mert nagyon mehetnékem van már megint:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner