2009. március 18., szerda

Uncsitesókkal

A hétvége nagy részét megint az uncsitesóimmal töltöttem. Most nem voltunk úszni, mert annyira, de annyira szép idő volt, hogy inkább kihasználtuk a napsütést és az egész szombatot a kertben töltöttük. Anya és apa is talált magának elfoglaltságot, én pedig segítettem mindkettőjüknek, aztán meg kipróbáltam a csúszdát, ami tök jó mulatság, és persze sétálni is elvittem anyát:)

Később aztán átmentünk keresztanyuékhoz, mert a laptopunk bemondta az unalmast. (Emiatt nem jelentkeztem idáig.)
Keresztanyuéknál kipróbáltam a hintapacit, ami egy nagyon veszélyes jószág, de nekem sikerült megszelídítenem. Egyszer sem dobott le magáról, és nagyon biztosan ültem rajta. Persze az ősök végig ott voltak mellettem.

Miközben én lovagoltam, anya egy cowboyos dalt énekelt, erre Balázs beöltözött seriffnek:)

Aztán Virág is befutott a legújabb babájával, és azonnal kijelentette, hogy szeretne átjönni hozzánk.


Virágot és Balázst este hozták át a szülei, és vasárnap délutánig maradtak. Virág ahogy meglátta Pejkót a pónit, azonnal lecsapott rá és még az ágyba is magával vitte. (Komolyan vele aludt:))

Vasárnap játszóterezni voltunk, aztán hintáztunk a kertben és bújócskáztunk is. Én anyával bújtam. Igyekeztem lebuktatni a kuncogásommal és a mocorgásommal, de nem mindig sikerült. Sajnos délután keresztapukám hazavitte a gyerekeket, de Balázsék még aznap kijelentették, hogy a hétvégén megint átjönnek. Keresztanya szerint már számolják, hogy mennyit kell aludni szombatig:))).

Próbált anya néhány közös felvételt készíteni rólunk... Ilyenek lettek: :))))

1 megjegyzés:

Nici írta...

Édesek vagytok, igazán szuper hétvége lehetett :)))

 

Design By:
SkinCorner