2009. március 12., csütörtök

Megint alkottam:)))

Aki ismer, tudja, hogy mindenevő vagyok:)) meg azt is, hogy minden érdekel, amit nem játéknak hívnak. Nincs is ezzel baj, most úgyis az a dolgom, hogy mindennel megismerkedjek.

Persze van pár dolog, amit anyáék még próbálnak elrejteni előlem... kisebb-nagyobb sikerrel:)))
A napokban pl. a popsikrémes doboz került a közelembe. Máskor is taliztam már a krémmel, de eddig csak dobnak használtam, azonban most rájöttem, hogy hogyan kell kinyitni, és ha már kinyitottam, bele is néztem... Valahogy így:



Persze az én okos anyukám amikor meglátta, hogy mit művelek azonnal a fényképezőgéphez nyúlt... így történt, hogy míg ő kattogtatott, addig én össze-vissza kentem az új szőnyeget is:))).

Bár az incidens óta a popsitörlős krém tabu számomra, azonban néha mégis elöl marad, úgyhogy volt már néhány afférom anyával emiatt:)).

3 megjegyzés:

Nici írta...

:)))))))))

Pados Timea írta...

Lilike! Te egy nagy újító vagy, popsikrémes pakolás. :))) Nem lehet rossz!

Zita írta...

Lehet, hogy kozmetikusnak készül Lili?
Nagyon komoly:)

 

Design By:
SkinCorner