2009. március 18., szerda

Csoda történt

Alulírott B. Lili Dóra, a mai napon anyukám legnagyobb örömére és meglepetésére teljesen egyedül és csendben elaludtam a járókámban!!!

Minden úgy kezdődött, hogy eljött a délelőtti csendespihenő ideje. Anya - ahogy az már jó ideje lenni szokott - kényelembe helyezte magát a nappaliban a kanapén, és a mellkasára fektetett. (Mostanában mindig így alszom el. Ha éjszaka véletlenül magamhoz térek és észreveszem, hogy nem anya mellkasán vagyok, akkor vagy rámászok és úgy alszom tovább, vagy addig sírok, amíg anya nem tesz vissza a mellkasára. )
Ma azonban nem volt kedvem így aludni, ezért rövid huzavona után anya betett a járókába és vasalni kezdett. A járókában hihetetlenül jól viselkedtem. Egy darabig néztem, hogy mit csinál anya, aztán csendben lefeküdtem, becsuktam a szemem, és egyszercsak elaludtam. Nem is volt olyan nehéz:)) Anyáék nagyon büszkék voltak rám, és nagyon megdicsértek, amikor két óra múlva felébredtem.

2 megjegyzés:

Nici írta...

Ügyes vagy, csak így tovább! :)))

Unknown írta...

nagyon ügyes :) remélem többször is elő fog fordulni :)

 

Design By:
SkinCorner