2009. március 31., kedd

Doktornéninél

Sajna már úgy megyek a doktornénihez, mintha hazamennék... olyan sokszor futottam össze vele az utóbbi időben. Most is nála jártam, és szokás szerint ahogy megláttam a vizsgálópadot,
azonnal elpityeregtem magam, amikor aztán a doktornéni elővette a fonendoszkópját vagy mit, akkor már üvöltöttem is. Nagy nehezen aztán csak sikerült megvizsgálnia, és azt mondta, hogy az összes gyógyszerrel le kell állnunk csak a C vitamint és a Physiomert kaphatom. Nem, ez nem jelenti azt, hogy meggyógyultam. Még mindig nagyon náthás vagyok, és köhögök is, csak már túl sok gyógyszert kaptam, ezért nem szedhetek többet:(. A doktornéni azt is mondta, hogy ha jövő hét keddig nem javul az állapotom, akkor irány a fül-orr-gégészet:(((
Ez azt is jelenti, hogy kedden megint jelenésem van nála, csakhogy most gyógyszer nélkül kell meggyógyulnom. Vajon, ha az antibiotikum és a köptetők nem gyógyítottak meg, akkor a semmi meg fog?? Mert ha igen, akkor többet nem szedek be semmit:))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner