2009. március 22., vasárnap

Hétvége

Ezt a hétvégét is uncsitesóimmal töltöttem. Mivel anyáék már szombat reggel eldöntötték, hogy nem visznek úszni (enyhe orrfolyásom miatt), így Balázs és Virág jóval korábban, még délelőtt átjöhettek. Balázs - anya legnagyobb örömére - megint áthozott egy vonatot sínekkel, meg mindenféle kis kütyüvel, Virág pedig egy Barbi babával, egy fogzó chou chou babával, meg egy síró babával állított be:))
Miután megérkeztek kimentünk egy kicsit a kertbe, de annyira fújt a szél, hogy csak pár percig bírtunk kint maradni:(. Bent aztán jó sokat játszottunk, meg labdáztunk, szóval nagyon jól elvoltunk:). Sajnos Balázs délután úgy döntött, hogy mégsem alszik nálunk, úgyhogy ő este hazament, viszont Virág velem maradt.

Este aztán együtt fürödtünk, ugyanakkor aludtunk el, és szinte percre pontosan ugyanakkor ébredtünk fel az éjszaka közepén. Virágra egy köhögő roham tört, nekem meg a nózim dugult be olyannyira, hogy akadályozott az alvásban. Anya engem, apa pedig Virágot vette kezelésbe, úgyhogy egy órás tortúra után, hajnali kettőkor sikerült újra elaludnunk. Addig pedig nekem anya szívta a nózim, Virágnak pedig apa, mindketten kaptunk nasivin cseppet és Virágba még egy pohár hagymalevél teát is belediktált apa, amit ő egymaga készített el az éjszaka közepén:)


Reggel jó korán, már 7 órakor riadóztattam a családot. Délelőtt gyönyörűen sütött a nap úgyhogy gyorsan ki is húztunk a kertbe. Virágokat ültettünk, hintáztunk, nyuszit és cicát kergettünk aztán betettek a babakocsiba és pár perc múlva már aludtam is:)



Pont akkor ébredtem fel, amikor megérkeztek nagyiék Nettivel. Mivel akkor már nagyon fújt kint a szél, gyorsan bementünk. Eleinte nagyon mufurc és tartózkodó voltam nagyiékkal, de aztán kicsit felszabadultam, és a végén már puszit is dobtam mindenkinek:).
Virág kettőkor ment haza.

Anyáék véglegesítették a szülinapi bulim időpontját. Jövő héten vasárnap kettőkor jönnek nagyiék, keresztanyuék és nagynénimék. Remélem, hogy nagyiék a dédit is magukkal hozzák majd, és azt is nagyon remélem, hogy szép idő lesz, mert akkor kint ünnepelhetünk a kertben.:)

1 megjegyzés:

Nici írta...

Jaj de aranyosak vagytok! Szuper képek!!! :)

 

Design By:
SkinCorner