2009. március 6., péntek

Ma

Nagyon elfoglalt vagyok mostanában. Ma délelőtt pl. nagyobb egészségügyi sétát tettünk anyával a kertben, délután pedig apát kísértük el az auchanba.
Ma már egyedül barangolhattam a kertben. Megkergettem Bajusz urat, és Pepét is meglátogattam. Egyébként most már ilyen ügyesen sétálok egyedül:



A délutáni bevásárlás alatt rengeteg piros pontot szereztem:). Anyáék szerint nagyon jól viselkedtem, ezért kaptam is egy labdát (meg homokozókészletet, és egy sátort is, de ez utóbbiakat anyáék jól el is dugták, mert ezek lesznek a szülinapi ajándékaim:))

Sajnos anya még mindig nem gyógyult meg teljesen, ezért valószínűleg a holnapi úszást kihagyjuk:(. Nagyi is beteg, nagypapám meg még mindig Hévízen van, úgyhogy nem is tudom, mikor találkozom velük legközelebb:(.

2 megjegyzés:

Nici írta...

Jaj istenem de édes, ahogy sétál Lili :))) Nagyon ügyes kiscsaj vagy! :)

Zita írta...

De jó volt látni ezt a kis videót. Nagyon ügyes vagy Lili!

 

Design By:
SkinCorner