2009. március 8., vasárnap

Uncsitesók

Tegnapra anya kikúrálta magát, úgyhogy mégsem maradt el az úszás. Az uszodában Gitta néni -ígéretéhez híven - adott nekünk plakátot, és néhány szórólapot is a babataliról. Úszás alatt apa átment a tescoba, és vett nekem két farmernacit.
Az úszás jó volt, viszont a vége felé folyni kezdett az orrom. Anya nagyon megijedt, hogy újra beteg leszek, de itthon már kutya bajom sem volt. Nem szörcsögtem, nem horkoltam, nem folyt a nózim sem (kopp, kopp, kopp) úgyhogy a beharangozott orrszívás szerencsére elmaradt:).

Úszás után benéztünk keresztanyuékhoz. Valami meglepit készít anya a szülinapomra, amihez keresztapu segítségét kérte, ezért kellett átmennünk. Ha már ott voltunk, keresztanyu összeszedett nekem egy csomó ruhát és játékokat is. Most fa kirakókat, és kockákat kaptam tőle, meg egy kisautót. Ezúton is köszönöm!

Uncsitesómék, Balázs és Virág kitalálták, hogy szeretnének hozzánk átjönni, úgyhogy keresztanyuék este áthozták őket. Balázs magával hozta az egyik gőzösét is, és megengedte, hogy az egyik távirányító nálam legyen. Jó volt a gőzös távirányítóját nyomogatni, de ezúttal a fakockák jobban lekötöttek, hosszú ideig elszöszöltem velük.

Este kivételesen elég későn kerültem ágyba, hiszen uncsitesóéknak, is helyet kellett csinálni a szobában. Talán ezért is aludtam el olyan hamar:).

Reggel 1/2 9-kor ébresztettem a társaságot. Virágék késő délutánig nálunk voltak. Azt nem mondanám, hogy sokat játszottam velük... inkább Balázs gőzösével foglaltam le magam. Persze amikor anya bújócskázni kezdett az uncsitesóimmal, mentem én is vele, és a labdázásból sem vontak ki magam:). Sajnos ma egész nap fújt a szél, ezért csak késő délután mentünk ki a kertbe, pont akkor, amikor megérkeztek keresztanyuék a gyerekekért. Nem is voltunk kint sokáig, mentünk egy pár kört, elbúcsúztunk uncsitesóéktól és már jöttünk is be aludni. Én spec jelenleg is a napi fáradalmakat pihenem ki:).
Balázs és Virág is azt mondták, hogy jól érezték magukat nálunk és jönnek máskor is.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner