2013. november 1., péntek

Happy Halloween

Tavaly muffint sütöttünk Halloweenra, idén a változatosság kedvéért egy egyszerű túrótortát bújtattunk Happy Halloween jelmezbe. Az alapötlet természetesen az enyém volt, de anyának sem volt ellenére, hogy összedobjunk valami finomságot. Halloween tortánk elkészítésében minden családtagom közreműködött. Apa vásárolt be, anya csinálta az alapot és a krémet, közösen színeztük ki a fondantot, apa nyújtotta, anya terítette a tortára, én gyúrtam a golyókat apával, a szellemet és a denevért is én rajzoltam, amiket aztán anya a fondantra helyezve körbevágott, én festettem a holdat és készítettem a házat. Aztán apával meguntuk a munkát és magára hagytuk anyát, hogy fejezze be, amit elkezdett :)

Miután anya elkészült a torta befejezésével és a rendrakással, szépen megterítettem. Ragaszkodtam hozzá, hogy gyertyát is rakjunk a tortára, mert nemsokára (kb fél év múlva) szülinapom lesz.
Szóval mi így emlékeztünk meg mindenszentek estéjén.

Ahhoz képest, hogy amatőrök vagyunk mindannyian, egész szépen bevontuk a tortát.
 Happy Halloween tortánk:
 A büszke tulajdonos :)

 Egy szeletecske...
 Nehogymár a maradékot kidobjuk...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner