2013. november 23., szombat

Szépülünk



Ez a hét nagyon izgi volt számomra, mert szerda és csütörtök kivételével mindennap értem jött apa ebéd után és hazavitt az oviból. (Szerdán a sakk miatt maradtam bent estig, csütörtökön pedig anya engedélyével lógtam, és az egész napot apával töltöttem otthon.) Nem volt unatkozás, komoly feladatot kapott apa szabadsága alkalmából. Ki kellett festenie a nappalit, az étkezőt és a lépcsőfeljárót. Természetesen sikerült elszúrnia a festést, ugyanis én vagyok a tanu, hogy anya azt kérte, hogy az étkező legyen zöld, a nappali sárga, a lépcsőfeljáró pedig szürke. Első nap az étkezőt festette ki, de összekeverte a színeket és zöld helyett sárgára festette a falakat. Hogy tompítsam anya haragját, megjegyeztem, hogy "Ezt most elszúrtad apa, de ne aggódj anya, mert a sárga nagyon illik a zöld virágokhoz, nézd meg!" és rámutattam a zöld növényekre a sárga fal előtt. Mivel nem sok sárga festék maradt, így végül a nappali zöld lett, de csak félig, ugyanis apának nem sikerült szerda estig befejeznie minden falat a nappaliban, így anya arra kérte, hogy a lépcső alatti részt sárgára fesse. Összességében messziről nagyon szép lett a nappalink. Sokkal világosabb, és vidámabb. A lépcsőfeljáró pénteken szürkült be. No nem kell megijedni, nem sötétszürke lett, hanem szép halvány. Ezüst jég a fantázianeve ennek a színnek. A színeket amúgy a Dulux kínálatából választottuk. Nagyon mókás, mert mikor megvettük a festéteket, elhoztunk egy színkatalógust is, amiben van színhoroszkóp.  A Dulux színhoroszkópja szerint anya - aki mérleg - színe a rejtőző leguán, ami pont az a zöld szín, ami a nappaliba került, apa - aki ikrek - színe a citrus liget, ami az étkezőbe és a lépcsőfeljáró alá került.  Ami az én színemet illeti, anya azt mondta, hogy ha egyszer majd saját lakásom lesz, oda festhetem ahova akarom. Ugyanis az én (kos) színem a csípős gazpacho, aminél csak a skorpiók Carmen rózsája, vagy a vízöntők mélykék indigója lehet vadítóbb :)
Így néz ki az én színem:

Anya és apa színe pedig így néz ki a falainkon:

Rejtőző leguán a nappaliban :)
 Citrus liget az étkezőben:)
 Ezüst jég - meg egy rakat kép rólam - a lépcsőfeljárónk falán:

No hát így nézünk ki most. :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner