2013. november 29., péntek

Egy hét itthon

Hétfő óta itthon vagyok. Apa kedden vitt el az orvoshoz, de sajnos a doktornéni nem rendelt, úgyhogy a helyettese nézett meg. Azt mondta, hogy van valami vírus a levegőben. Igyak egy lavor teát és akkor jobban leszek. Ezért este apa csinált nekem egy lavor teát :)
Amúgy mozgalmasan telt a hetem. Hétfőn például meghívókat készítettem, legalább 30 darabot. Napközben anya többször is felhívott, hogy hogy vagyok, de mindig leráztam, hogy le kell tennem a telefon, mert nagyon fáj a hasam, de rengeteg munkám van, dolgoznom kell, meg hogy nem tudok rajzolni, telefonnal a kezemben. Mondtam, hogy a meghívókat mind el fogom adni, a családomnak ingyen, másoknak meg pénzért.
Este aztán anya megnézte a műveket és leesett az álla, amikor meglátta, hogy mennyi meghívót készítettem. Mind különböző volt. Csináltam karácsonyit, virágosat, lepkéset, mosolygós katicabogarasat és még sorolhatnám. Volt amelyikre ráírtam, hogy anya, meg apa, meg Lili, vagy rendezte Lili, vagy EIO (azaz meghívó).
Annyira elfáradtam a munkába, hogy este 6-kor már aludtam és csak másnap keltem fel.

Kedden reggel mondtam anyának, hogy aznap nem fogok csinálni semmit, csak aludni fogok. Azért találtam magamnak elfoglaltságot.Jó nagy kupit csináltam a házban :)

Amúgy egész héten nagyon-nagyon korán keltem, mivel anya is korán kelt. Minden éjjel rájött egy köhögőroham, ami miatt nem tudott aludni én pedig szolidaritást vállaltam és együtt éjszakáztam vele amíg csak bírtam. Aztán persze mindig visszaaludtam.
Csütörtökön nagyiék meglátogattak. Ezúttal nagyon normálisan viselkedtem. Kártyáztunk meg ilyenek. Egész jól összehaverkodtam nagyival és papával.

Jövő héten sajnos már mennem kell oviba, néha várom néha nem...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner