2013. november 17., vasárnap

Ritka pillanat

Délután átjöttek nagyiék, hoztak répalevest, gyümölcsöt, meg még pár finomságot. Egy kezemen össze tudom számolni, hogy az utóbbi időben mikor viselkedtem velük normáisan, 5 és fél éves gyerek módjára. Nos ma igen. Beszélgettem, játszottam velük, megmutattam, hogyan tudok spárgázni, meséltem nekik az itthoni és ovis dolgokról, megmutattam a könyvemet, ami tele van piros ponttal, szóval igencsak közlékeny és barátságos voltam velük.

Miután elmentek rávettem anyáékat, hogy csináljunk valami finomságot, úgyhogy gyorsan összeütöttünk egy somlóit. Közös családi project volt apa, anya és én is kivettem a részemet a munkából. Még szerencse, hogy tele vagyunk tupperwaros eszközzel, így egy piskótalapot 15 perc alatt össze tudunk dobni és az önteteket is pillanatok alatt össze tudjuk keverni mixfixben. Még én is... :)

Jövő héten apa szabin lesz, úgyhogy ha minden igaz, szerda kivételével mindennap hazajöhetek ebéd után. Délutánonként úgysem csinálunk semmi extrát az oviban, ráadásul össze is szoktak vonni minket más csoportokkal, mert még mindig nincs új óvónénim.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner