2013. november 4., hétfő

Levelecske a Jézuskának

Tudom, hogy még alig kezdődött el a november, de sztem nem árt időben tájékoztatni a Jézuskát arról, hogy mi a kívánságom Karácsonyra, így hát ma este összeírtunk mindent. Anya írt én diktáltam, mégpedig a következőket:

Kedves Jézuska!

Nem voltam olyan jó, de amit anyának hozol azt nekem hozd! A hátuljára rajzoltam virágokat neked, meg füvet. Sajnálom, hogy nem tudtam kiszínezni. 

Tőled kérek iskolás dolgokat, de vonalzót ne! Tudom, hogy annak nagyon fogsz örülni. És kérek Lego friendset, illetve szeretnék Lego friendset. Mást nem szeretnék.
Noncsinak hozz egy sony MP4-et rádiósat, filmeset.
Hozok neked cserébe tejet, meg a télapónak is.

Lilili, Noémi (mindketten aláírtuk)

Szeretlek Jézuska és nagy szeretettel köszöntelek és mondd meg a télapónak, hogy majd odateszem a cipőmet, virgácsot is tehet bele, akkor is, ha nagyon jó vagyok.

Amúgy ez a levélpapír, amire rajzoltam virágokat és nem színeztem ki :)

És ilyen lego friendset szeretnék:

Meg egy ilyennek is örülnék...

 Jah és ez is elférne a portfoliómban:
 

Nah ennyi elég is lenne idén karácsonyra...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner