2013. november 15., péntek

TUDOK KÖTNI!!! MASNIT IS!!!

Múlt héten gyakoroltuk ugyan, de hiába mutatta meg anya és apa is többször a masni kötést, nem sikerült egyszer sem megcsinálni. Viszont nagyon meg akartam tanulni, úgyhogy ma a zumba után leültem, elővettem a fűzős csizmámat és addig gyakoroltam egyedül, amíg nem sikerült összehozni egy nyomorult, hibátlan masnit.

Aztán már azért gyakoroltam, hogy nehogy elfelejtsem amit megtanultam, így mikor anya hazajött, boldogan jelentettem be, hogy tudok masnit kötni és magabiztosan be is mutattam többször a csizmán, hogy hogyan kell készíteni a masnit, szépen sorolva közben a lépéseket :)

Mondanom sem kell, hogy anya nagyon büszke volt rám (én is magamra). Szóval masni kötés 5 és fél évesen kipipálva, lehet bátran fűzős cipőt venni nekem :DDD

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner