2013. november 9., szombat

További fejlesztés

Legnagyobb meglepetésünkre az ovim nem kíváncsi a nevelési tanácsadó véleményére, úgyhogy nem állít ki szakvélemény igénylő kérelmet anyának. Juci néni azt mondta, hogy a logopédiai foglalkozásokba fognak betenni valami fejlesztést, de külön kiscsoportos foglalkozásokon nem vehetek részt... Nem tudom mivel érdemlem ki ezt a kitüntetett figyelmet... Anya jövő héten közli a nevelési tanácsadós pszichológusokkal, az ovi véleményét és innentől kezdve az otthoni foglalkozásokra fókuszálunk.

Kedden anya találkozott a Jézuskával, aki tekintettel a levélre amit írtam neki, a kezébe nyomott két könyvet és egy füzetet. Azzal a megjegyzéssel, hogy nagyon örül, hogy ilyen érett vagyok és iskolás dolgokat kértem karácsonyra. Először örültem a könyveknek, de mostmár nem annyira, ugyanis ezek nem olyan könyvek, amiket lapozgatás után felpakolhatok a polcomra, egy rakat feladat van bennük, amiből mindennap meg kell oldani kettőt. A jó megoldásokért piros pont jár, fél megoldásokért zöld, a rosszakért fekete. Eddig 7 piros pontot sikerült szereznem, 10-nél ajándék jár.

A feladatokat esténként kell megoldanom anyával, vagy apával. Először még reklamáltam, hogy nem akarom meg ilyenek, de csütörtökön már szó nélkül leültem és csináltam a dolgomat. Amúgy most anya is meggyőződött róla, hogy a térbeli dolgokban nagyon gyenge vagyok. Az előtt szót pl nem ismerem. Játszottunk egy olyat, hogy anya egy plüss játékot rakosgatott a tv elé, mellé, fölé, mögé és mindig meg kellett mondanom, hogy hol helyezkedik el a plüss a tv-hez képest. Az elött helyett általában mellett-et mondtam, vagy előrébbet, elején, meg ilyenek...
 
 Csütörtökön érkezett még két fejlesztő "játék", az egyik a magánhangzók, a másik pedig a mássalhangzók elsajátításához nyújt segítséget. Ezekből is fogunk gyakorolni a jövőben.

 

Más:
A héten végre eljutottam RSG-re, meg Zumbára is. Az RSG-s oktatóm már felhívta anyát, hogy mi van velem, fogok-e még járni, mert rég látott. Bizony október elején voltam utoljára, (meg múlt héten, amikor őszi szünet volt:)). Remélem észrevette, hogy milyen sokat fejlődtem az utóbbi hónapban, mert ugyan nem jártam, de rendszeresen gyakoroltam. Még anyát is befogtam, de neki még annyira sem megy a spárga, mint nekem :)


Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner