2013. november 16., szombat

Lego friends

Tekintettel arra, hogy a Jézuska által hozott könyvből rendszeresen szépen oldom meg a feladatokat, anya az alábbi játékkal lepett meg hétvégén:



Ez az első legom, úgyhogy nagyon örültem. Először apával raktam ki, de aztán szétszedtem, mert kíváncsi voltam, hogy egyedül is ki tudom-e rakni és anya kis segítségével sikerült is. A legnagyobb meglepetést azzal okoztam, hogy a "berendezéseket" teljesen egyedül, fejből, a füzet használata nélkül raktam össze. Miután kész lett játszottunk anyával. Zseniális ez a játék, hiszen segít a finommototorika fejlesztésében és még szerepjátékokat is lehet játszani vele. Jó ötlet volt ilyet kérni a Jézuskától.




Mondjuk amióta megkaptam a legot nehezebb rávenni, hogy feladatokat oldjak meg a könyvből, aminek anyáék nem annyira örülnek. Tisztában vagyok vele, hogy minden tizedik piros pont után meglepetés jár, de ha olyan ütemben oldom meg a feladatokat jól, ahogy a múlt héten tettem, akkor a Jézuska nem fog tudni semmi érdekes ajándékot hozni nekem, mert addigra megkapok mindent amire vágyok :DDD Ezért dobtam be a lustit ezen a héten :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner