2013. november 24., vasárnap

Boldog szülinapot Balázs

Balázska a héten töltötte be 11. születésnapját, amit ma szük családi és baráti körben ünnepeltünk Virág névnapjával egybekötve. Volt torta, meg szendvics és még pizzát is rendeltek nekünk. Sajnos nekem tegnap reggel óta megállás nélkül fáj a pocakom, tegnap kétszer hánytam is, de ma eltitkoltam, hogy még mindig nem érzem jól magam, mert ha elmondtam volna, nem vittek volna át kerianyuékhoz. Anya onnan jött rá, hogy nincs minden rendben velem, hogy nem kértem pizzát. Rögtön megnézte a homlokomat, érezte, hogy meleg. Megmértük a lázamat 37.6-ot mutatott a lázmérő, úgyhogy rögtön haza is jöttünk. (Így is eltöltöttünk keriéknél majdnem 3 órát.) Hazafelé a kocsiban anya mellettem ült és megkérdezte, hogy mióta fáj a pocakom, mire én bevallottam, hogy már akkor is fájt, amikor elindultunk ajándékot venni, de nem mertem bevaéllani, mert tudtam, hogy akkor hazavisznek. Miután hazaértünk megmérte még egyszer a lázamat, majd adott lázcsillapítót, hátha attól bealszom és tud angolozni kicsit, de nem jött be a terve... Azóta is itt virgonckodok, pedig egyáltalán nem nézek ki jól. Az már biztos, hogy holnap nem megyek oviba...


Más:
Rohamosan fejlődök, egyre okosabb leszek. Tegnap belenéztem anya egyik könyvébe, amit most olvas. A könyv borítóján nagy betűkkel szerepel a könyv írója és a címe. Anya megkérdezte, hogy ismerem-e a betűket mire én szépen elsoroltam neki az összes betűt egytől-egyig. K E N  F O L L E T   A   T I T Á N O K  B U K Á S A. Komolyan, az összes betűt tudtam.
A második meglepetés este érte anyát, amikor elkezdtem számolni, hogy hány darabból áll a lego készletem és icipici segítséggel elszámoltam 100-ig. Remélem, hogy ezeket a Mikulás és a Jézuska is látta/látja :)
Természetesen a feladatokat a sárga könyvből folyamatosan csinálom. Mindennap két-három feladatot kapok. Mostanában kicsit elkanászodtam és gyakran nyaggatni kell, hogy megcsináljak egy-egy feladatot, gyakran elkalandoznak a gondolataim is és próbálok terelni, meg mással foglalkozni, de anyáék nagyon szigorúak és addig nem tágítanak, amíg a leckémet be nem fejezem. Fekete pontot még nem kaptam, de pár zöld pontot már begyűjtöttem. Mostmár ugyanis nem csak azt nézik, hogy helyesen oldom-e meg a feladatot, hanem azt is, hogy milyen a külalak. Zöld akkor jár, ha a megoldás jó, csak nem szépen színeztem, vagy rajzoltam. Azért igyekszem szépen teljesíteni... :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner