2013. október 5., szombat

RSG-n történt...

Az rsg órák csukott ajtó mögött történnek, de kedden az egyik kis lánynak pisilnie kellett és amikor kiment nem csukta be maga mögött az ajtót így Kati és apa meglesték, hogy hogyan tornázunk. Emese nagyon ügyes, szépen csinálta a feladatokat kedden is, míg én csak nézelődtem, bámészkodtam. Anya este beszélt Katival, aki elmesélte, hogy mit látott és eléggé felháborodott, azon amit hallott. Miután hazajött leültetett és elmondta, hogy beszélt Zsuzsa nénivel az oktatóval, aki elmondta, hogy nem figyelek oda és ha nem tornázom rendesen, akkor abba kell hagynom az egészet. (Ez persze kamu, mármint az, hogy beszélt Zsuzsa nénivel, de az sajnos nem, hogy tényleg kiíratnak, ha nem teszem oda magam, mert azért nem fognak több ezer forintot kiadni havonta, hogy csak üldögéljek ott.)  Megígértem anyának, hogy a következő órán nem lesz rám panasz. Csütörtök este anya megint beszélt Katival, aki elmondta, hogy az óra után megkérdezte Zsuzsa nénit, hogy milyenek vagyunk. Zsuzsa néni nagyon megdicsérte Emesét, hogy milyen ügyes, rám pedig csupán annyit mondott, hogy "hát nem vagyunk egyformák"...  Ennyi erővel mondhatta volna azt is, hogy béna vagyok és sose fogok megtanulni rsg-zni. No mindegy, még egy darabig járni fogok, mert igenis akarok. Ma gyakoroltam is anyával a hidat, meg a spárgát, meg a spicc-pipát és az asztallapot. Anya adott nekem egy polifomot, hogy ne a földön kelljen tornáznom. Ami a hidamat illeti már némi fejlődés is kivehető, eddig ugyanis a fejemet nem tudtam felemelni, de mostmár ha csak pár másodpercig is, de sikerül.

Így indult a zumba is, de azt is szépen megtanultam, ez is menni fog.

Viszont most árgus szemekkel fognak figyelni az ősök a foglalkozásokon. Ha pedig nem jöhetnek be, akkor megkérdezik az oktatókat és ha kiderül, hogy ellinkeskedem az egészet, akkor lőttek ezeknek a programoknak és unatkozhatok délutánonként otthon egyedül. Hétfőn angol, azt is gyakoroltuk kicsit anyával és rá fog ott is kérdezni apa az oktatóra, hogy hogyan haladok... Bízom benne, hogy nem fognak rosszat mondani rólam.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner