2013. október 31., csütörtök

Megint szabi


 

Ezen a héten megint szabadságon vagyok. Nyugi, most nem vagyok beteg, csak őszi szünet van az iskolákban így nem kötelező oviba se menni. Hétfőn, kedden és szerdán mama vigyázott rám, ma pedig már anya is itthon van velem, de amilyen csúnyán viselkedek könnyen elképzelhető, hogy fogja magát és bemegy a munkahelyére... azt mondta, hogy ennél még az is jobb. A problémám az, hogy láttam a nickelodeonon egy reklámot és szeretnék én is olyat. Erről van szó:


Anya azt mondta, hogy nemsokára jön a Mikulás, biztos, hoz nekem ilyet, ha jól leszek, de sztem a Mikulás csak olyan dolgokat hoz, amiket nem lehet itthoni boltokban kapni. Ennek természetesen hangot is adtam, de nem hatottam meg anyát. Azt mondta, ha így folytatom, csak virgácsot kapok...

Amúgy az aquabeadset végül megkaptam és egy rakat dolgot csináltam belőle. Ez az első olyan játék, ami hosszú időre le tud kötni. El is fogytak a gyöngyök úgy két nap alatt, úgyhogy kedden apa már pótolta is őket. Nekem semmi nem elég...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner