2013. október 19., szombat

Minden jót Évi néni!

Kedvenc óvónénim, Évi néni - betegszabadságom alatt - bejelentette, hogy elhagyja az ovit, így - bár úgy volt, hogy egész héten itthon maradok - csütörtökön és pénteken végül mentem oviba. (Természetesen a doktornéni engedélyével). Mindenki nagyon sajnálja, hogy elmegy, de megértettük a döntését. Már kezdjük megszokni, hogy minden évben új óvónénit kapunk... Most egy darabig csak Juci néni lesz velünk, délutánonként pedig összevonnak más csoportokkal. A szülők nem örülnek ennek, hiszen nagycsoportosok vagyunk, iskolába készülünk, most kellene a legtöbbet fejlődnünk és nehezen tudják elképzelni, hogy ebben az összevisszaságban meg fogjuk kapni azt a fejlesztést és támogatást, amire most igazán szükségünk van.

 Amúgy én a hírt teljesen normálisan fogadtam. Amikor anya megkérdezte a véleményemet, azt mondtam, hogy ha hiányozni fog, majd ránézek a közös fényképünkre. Amikor anya hiányzik, akkor is mindig ránézek a fényképére és utána minden rendben van ;)

Amúgy este Mesi nálunk aludt. Most kivételesen nem volt semmilyen balhé. Most pedig a Müllerbe készülünk, mert veszünk nekem is aquabeadset, meg Mesinek kiesett a foga és anyukája mondta, hogy ott lehet kapni fogtartó dobozkát. 

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner