2013. október 11., péntek

Beteg vagyok már megint

Ez a hét sem úgy alakult ahogy elterveztem. Hétfőn és kedden ugyan még voltam oviban, bevittük a művemet is, de kedden már nagyon rosszul éreztem magam, ezért miután apa értem jött egyből az orvoshoz mentünk, aki egész hétre kiírt. Torokgyulladás a diagnózis. Szerdán senki nem tudott itthon vigyázni rám, úgyhogy anya átvitt papáékhoz. Jó nagy hisztit rendeztem, amikor ott hagyott, de aztán valahogy megbékéltem a helyzettel. Anya azt mondta, hogy papa helyében elzavart volna minket a fenébe. Nagyon kellemetlenül érezte magát, mert papa tényleg nagyon rendes volt én meg ahelyett, hogy megköszöntem volna, elkezdtem hisztizni, hogy nem maradok ott... No mindegy, túl vagyunk rajta.

Sajnos az állapotom azóta sem javult. Ma reggel 5-kor köhögőrohamra ébredtem és még a szemem is begyulladt. Így az összes programról lemaradtam és bábszínházban sem voltam.
Jelenleg úgy néz ki, hogy hétfőn még nem megyek oviba, de azért bízunk benne, hogy addigra rendbejövök.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner