2013. szeptember 7., szombat

Új cuccok már megint

Csütörtökön este munka után anya benézett a Corvin plazaba a H&M-be, hogy megvegye azt a mellényt, amit még múlt héten a Market centralban kinéztünk, de nem volt raktáron. Sajnos a Corvinban sem talált, úgyhogy helyette ezekkel tért haza:



Jah és kaptam még egy elektromos fogkefét otthonra is. A fogkefének annyira örültem, hogy majdnem kiugrottam a bőrömből, a ruháknak viszont már nem annyira, anya jól meg is sértődött :( Azt mondta, többet nem vesz nekem semmit...

Amúgy ma is vásárolni megyünk, mert ma lesz Mesi szülinapja. Sajnos fogalmunk sincs, hogy mit vegyünk neki, de majd kitalálunk valamit. Én összeszedtem egy csomó mindent itthon, gondoltam, majd azokat odaadom neki, de anyának nem igazán tetszik az ötlet, hogy elosztogassam a számomra kedves cuccokat. Nem is értem, miért...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner