2013. szeptember 1., vasárnap

Eldőlt

Anya ma először Emese anyukáját hívta fel, hogy van-e Mesinek orvosi igazolása, hogy közösségbe mehet, majd miután kiderült, hogy Mesi mégsem megy oviba holnap, mert van valami bibi a hátával, küldtünk egy sms-t Évi néninek, hogy megengedik-e, hogy igazolás nélkül bemenjek. Évi néni délután azt a választ küldte, hogy mehetek, de az igazolást mindenképpen pótolni kell. Szóval holnap megyek és már fel is készültem. Kikészítettem magamnak, hogy mit veszek fel, fel is próbáltam cipőstűl, hátizsákostul. A hátizsákomba betettem a váltócipőmet, pár szines ceruzát meg két füzetet, amit nagyitól kaptam.
Ma korán kell lefeküdnöm, mert holnaptól megint nagyon korák kel kelnem, de most még nem bánom, sőt nagyonis várom :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner