2013. szeptember 22., vasárnap

Bonyolult kapcsolat

Igazság szerint most olyan időszakomat élem, hogy mindenkivel eléggé bonyolult a kapcsolatom. Ha olyan kedvem van, mindenkivel veszekszem és bizony egy-egy utállak, meg gyűlöllek is kiszalad a számon. Persze ezt nem kell komolyan venni, anya és apa is tudja. Nem is igazán foglalkoznak vele, még ha rosszul is esik nekik.

Azonban nagyi más helyzet. Ő próbál mindig a kedvemben járni, de mostanában nagyon undok vagyok vele. Múlt héten telefonált, de nem voltam hajlandó beszélni vele, pedig még levest is küldött nekem papával. Tegnap pedig átjött, de még csak köszönésre sem méltattam, így szomorúan távozott. Miután elment, anya próbálta kihúzni belőlem, hogy miért vagyok ennyire ellenséges, meg, hogy miért nem szeretem.
Mire én csupán ennyit mondtam. "Én szeretem nagyit, csak mindig nyaggat..."
Ha nem lenne ilyen rendes hozzám, én rohannék utána...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner