2013. szeptember 13., péntek

Ritmikus sportgimasztika, avagy RSG

Muszáj keresnünk egy mozgós foglalkozást, mert túlságosan sok a fölös energiám, úgyhogy kitaláltuk, hogy megnézzük milyen a ritmikus sportgimnasztika. Az ötlet igazából nem tőlünk jött, hanem Mesiéktől, de nekik is és nekünk is sokkal egyszerűbb, ha együtt járunk sportolni, így ha valamelyik szülőnek közbe jön valami, a másik, akkor is el tud vinni bennünket. Tegnap délután felkerekedtünk és elmentünk a XX. kerületbe az Ady Endre általános iskolába, ahol nem csak megnézhettük, hanem egyből ki is próbálhattuk ezt a sportot és kivételesen a szülők is bejöhettek nézelődni. Ami engem illet úgy gondolom (és anya is), hogy igazán szép teljesítményt nyújtottam az első órán. Hősiesen csináltam a feladatokat, odafigyeltem, hogy mit mond Zsuzsi néni az oktató. Egyszer bizonytalanodtam el, amikor Mesi hirtelen elsírta magát és odaszaladt anyukájához. Nem igazán értettem, hogy mi történt, úgyhogy én is odamentem anyáékhoz, de visszaküldtek, úgyhogy végül visszamentem a szőnyegre és Mesi nélkül csináltam a feladatokat. Így is voltunk vagy 15-en, volt kiről lesni 

Mesi a foglalkozás végén jött vissza a szőnyegre. Az anyukája borzasztóan haragudott rá, hiszen nagyon várta már a foglalkozást és hát lássuk be, inkább rám jellemző, hogy egyik pillanatról a másikra bedobom a durcit és abbahagyok csapot-papot. Ettől függetlenül abban maradtunk, hogy mindketten járni fogunk hetente kétszer kedden és csütörtökön. Jövő héten anya már nem tud jönni velünk mert dolgozik, úgyhogy ez ilyen apás foglalkozás lesz.





Jah a Zumbát el is felejtettem, természetesen az is folytatódik 20-tól.

Ami az angolt illeti, ha már elkezdtük, tényleg nem hagyjuk abba. Van itt Gyálon Helen Doron angol megnézzük milyen, ha jó, akkor oda fogok járni.

Tehát a naptáram jövő héttőlm ha minden igaz, így fog kinézni:

Hétfő – angol (de ez még nincs tisztázva)
Kedd – oviban hittan, ovi után RSG
Szerda – oviban sakk
Csütörtök – ovi után RSG
Péntek – Oviban tartás javító torna, ovi után ZUMBA
Jajj, de elfoglalt emberke leszek

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner