2013. szeptember 16., hétfő

Helen Doronon

Ma délután anyával és apával megnéztünk egy Helen Doron órát. 1/2 6-ra mentünk, Mesiék és az ikrek pont akkor indultak haza, amikor mi odaértünk. Réka az angol tanárnő már várt ránk. A csoportban 6-an voltunk összesen, ebből két újonc (én és még egy kis lány). A többiek tavaly októberben kezdték a tanfolyamot. Az egyik kis lányt (Emmát) amúgy a zumbáról ismerem. Ő nagyon segítőkész volt, mellém ült és végig támogatott. Én amúgy nem voltam túl aktív, alig mertem beülni az órára és végig nagyon csendben voltam. Az óra elején "elrepültünk" Angliába és onnantól kezdve csak angolul beszélhettünk. Először bemutatkoztunk, aztán arról beszéltünk, hogy kik a fiúk és kik a lányok, aztán gyakoroltuk az állatokat, majd a testrészeket, a színeket, számokat, kicsit énekeltünk, színeztünk. A sand (homok) szót pl úgy tanultuk meg, hogy kiszíneztünk egy rajzot, aminek az alját Réka beragaztózta és szórtunk rá homokot. A számokat pedig társasjáték segítségével gyakoroltuk. Tulajdonképpen az egész óra egy nagy játék volt. Miután végeztünk, visszarepültünk Magyarországra és utána már lehetett magyarul beszélni. Anya az óra után megkérdezte, hogy szeretnék-e méskor is jönni és részt venni a foglalkozásokon, természetesen igent mondtam. Réka azt mondta, hogy nyugodtan csatlakozhatok, hamar bele fogok jönni, ha kicsit felengedek és jobban megismerem a többieket.

Angol után még elmentünk pénzt kivenni, meg füzetet venni a Müllerbe és közben anya a színeket kérdezte (only in English) és nagyokat tapsolt, mert emlékeztem a black, blue, white, red színekre. Menni fog ez előbb-utóbb, főleg ha sokat gyakorlunk otthon.

Most a holnapot várom, de rettenetesen mert végre ritmikus sport gimnasztika. Ez a kedvenc foglalkozásom. Az elmúlt héten rendszeresen gyakoroltam a spárgát és a hidat is, úgyhogy holnap én leszek a legügyesebb :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner