2014. december 27., szombat

Szent karácsony első napja

December 25-én keriék látogattak el hozzánk. Balázs és Virág magukkal hozták egy-egy karácsonyi ajándékukat (azaz Balázs az xbox-át, Virág pedig egy pillangót). Amikor megláttam Virág pillangóját rögtön megkérdeztem anyát, hogy hogyan kerülhetett az a pillangó Virághoz, amikor tegnapelőtt még a kis szobában láttam. Miután Virág kibontotta az ajándékokat, kiderült, hogy a mi fánk alá pont olyan pillangót hozott a Jézuska, amilyet otthon is kapott. Így végül a pillangóját megkaptam én, illetve kaptam még egy Szófolyondár című társasjátékot. Virág kapott még egy csipogó és beszélő madarat, meg egy repülő tündért. Olyan tündért én is szeretnék, tényleg, komolyan repül:)
Keriék koraestig maradtak nálunk. Próbáltam Virággal játszani, de sajnos ő inkább magányra vágyott, úgyhogy végül egyedül játszottam. Sajnos voltak meglehetősen bunkó pillanataim is. Például, amikor anya az iskolai csínytevéseimről mesélt, annyira pipa lettem, hogy hozzávágtam a karira kapott pillnagót. Nah erre még keri is felkapta a fejét, és jól leszidott. Jól megmondta anyának, hogy ha Balázs, vagy Virág csinálna ilyet, akkor lenne nemulass. Én végül sírva felmentem a szobába. Néha nagyon elviselhetetlen tudok lenni...

Miután keriék hazamentek, anyával leültünk szófolyondárt játszani, aztán barbieztünk egy kicsit és játszottunk egy ki nevet a végén társasjátékot is. Este egyedül mentem fel a szobába aludni. Ilyen is ritkán fordul elő :)



Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner