2014. december 26., péntek

7. szentestém

Izgatottan vártam az idei Karácsonyt és volt meglepetés bőven. 24-ét amúgy Nettiéknél és Nagyiéknál töltöttem. Szó nélkül öltöztem fel délelőtt, amikor apa hazajött és indultam át hozzájuk, mivel tisztában vagyok vele, hogy amíg a Jézuska nálunk készülődik én bizony nem lehetek itthon. Anya amúgy este azt mondta, hogy ha gondolom, jövőre itthon maradhatok, de én annyira nem erőltetem a dolgot. Jó érzés a feldíszített fenyőfára és az ajándékokra hazajönni.

Visszatérve szentestére hozzánk kora este érkezett a Jézuska. Szokás szerint, miután hazajöttem azonnal bementem mama szobájába. Pár perc várakozás után meghallottam a csengettyűt és bemehettem a nappaliba. A fa megint a plafonig ért. Bár a nagyesküt is letettem, hogy el fogok mondani egy verset a fa előtt (amit előtte be is gyakoroltam), nem voltam hajlandó szavalni. A fa alatt lévő csomagok jobban érdekeltek, úgyhogy miután nagyi egyedül elszavalta a Karácsonyfa alatt című verset, azonnal indultam is a csomagomért. A legnagyobb dobozt akartam kibontani, de anya egy másikat nyomott a kezembe. Miután levettem róla a karácsonyi csomagolópapírt és a doboz külsejéről megállapítottam, hogy a várva-várt xbox lehet már nyúltam a következő ajándékért, de anyáék rám szóltak, hogy azért csak bontsam ki a dobozt és nézzem meg, valóban az van-e benne. Miután kinyitottam jól meglepődtem, mert egy yoohoo maki volt benne, egy kis cetli kíséretében, melyen ez állt: "Nem nyert". No mondtam magamban, hogy akkor biztos, hogy a másik nagyobb dobozban lesz az az xbox. Gyorsan kicsomagoltam azt is. A dobozban ismét egy yoohoo-t és egy cetlit találtam, na meg két xbox játékot. Nem voltam hajlandó elolvasni a szöveget, ezért végül anya olvasta el. Az volt ráírva, hogy "Menj fel a szobádba!". Hát szórakozik velem ez a Jézuska? Rendszerint akkor küldenek fel a szobámba, amikor valami rosszat teszek. Vonakodva, de mégis elindultam felfelé.Miután beléptem rögtön észrevettem, hogy miért kellett feljönnöm. Ujjongva felugrottam az ágyamra és kiabálni kezdtem: "Kaptam egy xboxot meg egy tv-t! Kaptam egy xboxot meg egy tv-t!" Ráadásul a Jézuska még egy kis fácskát is odavarázsolt a beüzemelt ajándékok mellé. Ekkora meglepetésre még én sem számítottam. Miután kiörömködtem magam és leszaladtam először apa ajándékáért, ami szintén egy xbox játék volt, hogy ő se unatkozzon:), aztán anya ajándékáért, ami szokás szerint egy dolce parfüm volt, visszamentünk a nappaliba. Láttam, hogy a fa alatt még van jó pár csomag, de anya azt mondta, hogy még egy meglepim van ott (egy cuki plüss kutyus), a többit, nem nekem hozta a Jézuska. Emiatt azért kicsit elszomorodtam, és el is sírtam magam. Nagyiék ezt követően hazamentek, mi pedig felmentünk kipróbálni az egyik játékot ami egy táncolós játék. Miután én vonakodtam, így apa kezdett el táncolni és jó pár számot végig nyomott. Mi persze anyával majd szétpukkantunk a röhögéstől.
Aztán lementünk vacsorázni. Anya az este folyamán rettentően megharagudott rám, mert nem engedtem, hogy lefényképezzen a fa előtt, ráadásul a szépen elkészített frizurámat is szétszedtem. Nagy ügy, erről a Karácsonyról nem fog fotót kitenni a falra... Végül megenyhült és vacsora után fent a szobámban már együtt táncoltunk az xbox előtt.

Hát így telt életem 7. szentestéje és most jöjjön pár kép:

A karifánk:


Megszeppenve :)

Mi lehet a dobozban :)
 
Erre nem számítottam :)
 
 


Itt már semmit nem értek...
 
Játékra készen :)
 
 Lili mosolyogj!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner