2014. december 6., szombat

Mikulás

Egy csaló Mikulás járt nálunk tegnap az iskolában. Onnan tudom, hogy ő nem az igazi Mikulás volt, mert mű szakálla volt és nagyon fiatalnak tűnt. Szerintem az egyik felsős diák volt az iskolánkból. Mindegy is. A lényeg, hogy hozott nekünk Mikulás csomagot, amit mire anya hazaért a munkahelyéről el is tüntettem a pocakomban. Este nagyiék is meglátogattak, náluk is hagyott finomságot a Mikulás. Gondolom beszélt anyával, mert egy rakat gyümölcsöt kaptam és mindössze egy csokit.

Miután nagyiék elmentek elővettem a csizmámat, meg anya egyik cipőjét és mindkettőt kitisztítottam.
Reggel nagyon korán keltem, ezúttal nem kaptam annyi édességet mint tavaly, két csomag, egy nagy mikulás csoki volt az ablakban és egy rubik kocka, amire annyira vágytam, na és persze a már megszokott virgács. Röhögve állapítottam meg, hogy virgácsot anya cipőjébe is tett a Mikulás és ő mást nem is kapott. Nah akkor ki is a rosszabb kettőnk közül?

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner