2014. december 1., hétfő

Rossz döntés

Tegnap eset Samu szülinapja után még elmentünk a tescoba, mert jó fejek vagyunk és vettünk labdákat az iskolába, meg fénymásoló papírt, na meg azért mert anyáéknál holnap jótékonysági sütivásár lesz, ahol anya az egyik szervező, úgyhogy nem állíthat be üres kézzel, de sajnos sütésre nem igazán volt idő hétvégén, szóval kész terméket kellett vinnie.
A tescoban rögtön kiszúrtam a rubik kockát, amiért már hete óta nyúzom anyáékat. Anya azt mondta, hogy okés, kaphatok egy rubik kockát, de akkor készüljek fel, hogy advent első napján semmit nem fogok kapni, ez lesz rá az ajándékom. Egy darabig a rubik kockát szorongatva mentem anyáék mellett az üzletben, aztán amikor befejeztük a vásárlást és a kassza felé vettük az utunkat, hirtelen szaladni kezdtem. Úgy döntöttem, hogy vissza viszem a rubik kockát. Anya a polcnál ért utol, ahova szépen visszahelyeztem az árut. Mondtam anyának, hogy én inkább megvárom az adventi tündér ajándékát.
Ma reggel ahogy felébredtem azonnal leszaladtam, hogy megnézzem mit rejt a kis zseb. Legnagyobb meglepetésemre egy csomag rágógumi volt benne. Hát nem kicsit voltam szomorú...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner