2014. december 21., vasárnap

Puff

Tegnap este segítettem anyának kitisztítani a fehér kanapénkat. Minden praktikát kipróbáltunk, ami kiszedheti a koszt a kanapéból, de semmivel nem jártunk sikerrel, így végül elővettük a gőztisztítót. A kis szobában üldögéltünk a gőztisztító használati utasítása fölött (hiába van anyának főiskolai végzettsége, ennek az egyszerű készüléknek az összeállítása még az ő tudását is meghaladja :) ), mikor kintről egy puffanó hangot hallottunk, mintha leesett volna valami a tetőről. Kint borzasztóan fújt a szél, szakadt az eső és villámlott, de ettől a hangtól mindketten nagyon megijedtünk. Gyorsan ki is mentünk a szobából és a nappaliban állítottuk össze végül a berendezést. Az ágyat ugyan nem sikerült maradandóan rendbe rakni, de nem is ez a lényeg, hanem az amit ma tapasztaltam, amikor kimentem kicsit játszani a kertbe. A házunk mellett egy fenyőfa feküdt a földön. Nem kell hozzá sok ész, hogy megállapítsam hogyan került oda... Most már tudom, hogy tegnap azt a koppanást, a Jézuska okozta, amikor ledobta a fenyőfát a házunk mellé. Meg is jegyeztem anyának, hogy én egy csengettyű hangját is hallottam a puffanás előtt....
Mennyi csoda történik karácsony előtt!!!

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner