2012. szeptember 23., vasárnap

Cirkuszban jártunk

A mai napon a Fővároi Nagycirkuszba látogattunk el anyával és apával, aholis a Cirkuszi kavalkád nevű műsort tekintettük meg. Indulás előtt hatalmas hisztit rendeztem, ha nem lett volna már a kezünkben a jegy, valszeg otthon maradtunk volna, annyira felhúztam anyáékat. A hisztit szokás szerint az öltözék váltotta ki, amit anyával egy nappal korábban választottunk ki közösen és az a frizura, amit anya kreált nekem. Végül nagy nehezen csak felöltöztem és elindultunk. Az előadás 11:00-kor kezdődött. Hamar odaértünk és szerencsére most meglehetősen simán sikerült parkolóhelyet találni.

Az előadás összességében nagyon izgalmas volt, volt egy-két mutatvány, ami annyira nem tetszett nekem. Pl rögtön az elején a létrán egyensúlyozó bácsik, kicsit uncsi volt, de az állatos mutatványok, a meg a bohóc ill. halálkeréken egyensúlyozó bácsi nagyon izgalmas volt (és ez utóbbi hátborzongató is, becsuktuk anyával a szemünket, annyira féltünk, hogy leesik a bácsi...)

A műsorban voltak majmok, fókák, papagájok, malacok, kecskék, kutya, kakas, szamár. Mind, mind nagyon ügyes volt. Voltak artisták, meg zsonglőr is, ők is hihetetlen dolgokat mutattak be. Csak ámultunk:)

A Cirkusz után átmentünk az állat simogatóba, ahol ismét hatalmas patáliát rendeztem, mert anya nem vett nekem olyan fényképezőgépet, amiben cukorka van...
Nekem semmi sem jóóóóó...

A fotók a cirkuszról megtekinthetők itt:

https://plus.google.com/u/0/photos?tab=wq#photos/113012270751932712326/albums/5796491187617832065

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner