2012. szeptember 15., szombat

Már megint shoppingoltunk



Csütörtökön nyílt a ferihegyi market centralban egy H&M, és mivel anya megígérte, hogy a múlkor vásárolt cuccokhoz vesz nekem egy táskát benéztünk oda. Én apával mentem az oviból, anya pedig a munkahelyéről jött, ott találkoztunk. Sajnos dugóba keveredett, úgyhogy elég későn ért oda, viszont addig is amíg vártunk szólt apának, hogy válasszunk ki pár rucit, ami tetszik nekem, ha megérkezik, megnézi őket. Mire odaért, apa mindkét keze tele volt ruhákkal, de leakasztottam egy ezüst balerina cipőt is. Anya gyorsan átfutotta a szerzeményeimet és szépen visszapakoltatta az összeset oda, ahonnan elvettük, mondván, kezdjük elölről az egészet.

Végül az alábbi cuccokat újjítottuk be:

Vettünk egy ilyen kardigánt és szoknyát:

Egy ilyen cipőt hozzá, ami mostantól váltócipőként szolgál az oviban


Ilyen bokacsizmát:
 Hideg téli napokra, egy ilyen belül bélelt csizmát:
 Ilyen sapkát:
 Erre a fülvédőre én beszéltem rá anyát:

Kaptam még egy kötött ruhát, leggingseket, hajgumikat. Úgyhogy nagy volt az öröm, mikor hazaértünk. Másnap a pöttyös kardigánba és a balerina szoknyában mentem oviba. Évi néni meg is jegyezte, hogy már megint milyen trendy vagyok. Az egyik kisfiú pedig sóhajtva hozzátette, hogy "Jajj Lili, te mindig szebbnél szebb holmikat hozol be":D

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner