2012. szeptember 15., szombat

Fontos változások az oviban

A szülői értekezlet ugyan csak hétfőn lesz, de már most szembesültünk néhány fontos változással az oviban.
Bevezették például a napos és mosdófelelős munkaköröket. A naposnak az a feladata, hogy megterítsen az ovónénik segítségével. Mindkét posztra először nagyobb gyerekeket választanak ki, úgyhogy engem jól kihagytak belőle, ám kedden, amikor nem akartam elengedni anyát, Évi néni azt mondta, hogy ha szeretném, lehetek mosdófelelős aznap. Nem mondom, hogy le tudott kenyerezni ezzel, de végül csak bementem a csoportszobába és Évi néni betartotta a szavát, engem választott mosdófelelősnek, Fanni barátnőmet pedig naposnak. Hogy a mosdófelelősnek pontosan mi a munkaköre, nem jöttem rá, mindenesetre Évi néni szerint nagyon ügyes voltam, anya pedig büszkén újságolta a hírt mindenkinek, hogy milyen felelősségteljes feladatot bíztak rám:)

Vannak még változások, ugyanis az úszás mellett mostantól lehet majd sakkra is járni, meg angolra. Úszás tavaly is volt, de a kis csoportosok nem járhatnak és mivel én már nagy csopis vagyok, így végre én is mehetek. És nem kérdés, hogy menni is fogok. Szeptember 27-én lesz a szintfelmérő, már alig várom:)

Újdonság, hogy az idei évtől kezdve lehet nálunk angolul tanulni és sakkozni is. Ezt is középső csoporttól hirdetik meg. Nem kérdés, hogy mindkettőre jelentkezünk. Anya azt mondta, hogy az angol obligatory (=kötelező), a sakkot meg nézzem meg, ha tetszik járhatok, ha nem tetszik, majd abbahagyom, de jó lenne ha járnék, mert az fejleszti a megértést és a problémamegoldó képesség elsajátítását, nem beszélve a kreativitásról, intelligenciáról és még egy csomó fontos dologról...

Remélem, hogy ezek a különórák nem egyszerre lesznek, mert akkor valamelyiket buktuk. Biztos van aki úgy gondolja, sok ennyi külön óra (pl. apa is), anyának viszont az a véleménye, hogy ezek mind más jellegű foglalkozások. Nézhetjük úgy, hogy sport, tanulás meg játék. Egy fél 5 éves gyerek napirendjébe be kell, hogy férjen ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner