2012. szeptember 7., péntek

Már megint nem férünk el a szekrényemben...

Napok óta egy H&M katalógussal kelek és fekszek. Találtam benne egy összeállítást, ami annyira elnyerte a tetszésemet, hogy azóta fűzöm anyát, vegyen nekem olyat. Még az oviba is bevittem az újságot, hogy megmutassam a barátaimnak, milyen ruhát szeretnék.

Anya ma egy H&M-es zacskóval tért haza. Rögtön sejtettem, hogy fogok benne magamnak is találni valamit. Találtam is... gyakorlatilag a zacskó csak nekem vásárolt  ruhákkal volt tele. Megvette anya azt a szettet (sál, pulcsi, szoknya, térdzokni), ami annyira tetszett és vett mellé még két kardigánt, két pulcsit, egy kalapot és három ruhát, igazi csajos ruhákat. :)


Néhány közülük:










Borzasztóan örültem az új szerzeményeknek, mondanom sem kell. Még azt is hagytam, hogy lefényképezzen a kedvenceimben.

Csak azt sajnáltam nagyon, hogy táskát nem vett nekem, pedig az is tartozott ahhoz a kollekcióhoz, amit kinéztem magamnak. Hangot is adtam felháborodásomnak, aztán sírni kezdtem, és azonnal vissza akartam menni a H&M-be, de anya mondta, hogy a táska sajnos elfogyott, így nagy nehezen lenyugodtam.

Vasárnap Bikalra megyünk. Természetesen már tudom, hogy mit fogok felvenni. Naná, hogy az egyik csajos ruhát:D


Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner