2012. szeptember 18., kedd

Kiruccanás Csigusszal

Ma lógtam az oviból, mert Csigusszal volt találkozóm az állatkertben. Előtte azért anyával beszaladtunk az oviba, befizettük az ebédet, aztán bementünk a munkahelyére is, mert még egy rakás dolgot el kellett intéznie. Rég jártam bent, úgyhogy nagyon örültem, hogy újra bemehettem:)

10-re beszéltük meg a talit az állatkertben, természetesen nem kicsit késtünk... Mire odaértünk Csigusz már tűkön ült és az anyukája sem volt felhőtlenül boldog, de hamar megbékélt. Ezúttal béreltünk kis kocsit, hogy gyorsabban haladjunk és minél több állatot meg tudjunk nézni. Barbi vezzette a kocsit, mi felváltva ültünk elöl Csigusszal. Elég sokáig kint maradtunk, csak a lepkeházba nem jutottunk be, mert az zárva volt sajnos.
Az idő amúgy tök jó volt, nem volt se meleg se hideg, nem esett, nem fújt, minden ideális volt.

Visszafelé beugrottunk a Cirkuszba a jegyekért, vasárnap ott van jelenésünk:)

A metrón elaludtam, így visszafelé már nem mentünk be a UPC-be, csak a parkolóház alatti CBA-ba egy-két apróságért. Csiguszéktól amúgy a Deák téren váltunk el. Ő is elfáradt picit. Hazafelé a kocsiban visszaaludtam és csak otthon ébredtem fel.

Jó kis nap volt ez, köszönöm Csigusznak és anyukájának, hogy velünk tartottak. (Anyával azért uncsi lett volna, nem beszélve arról, hogy még most is az állatkertben bolyonganánk, amilyen eltévedős....)

A képek megtekinthetők az alábbi linken:

https://plus.google.com/u/0/photos?tab=mq#photos/113012270751932712326/albums/5796461945394242545

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner