2012. szeptember 2., vasárnap

Megkönnyebbült a szekrényem

Három zsák ruhát selejtezett ma ki anya a szekrényemből. Muszáj volt, hogy beférjenek az új gönceim, amiket tegnap vettünk. Nem kezdhetem az ovit kinőtt, kinyúlt, plecsnis ruhákkal, úgyhogy tegnap anyával elmentünk shoppingolni és beszereztünk néhány új darabot. Először a cipőboltba mentünk, aholis anya legnagyobb meglepetésére egy hello kittys mamuszt választottam óvódai cipőnek. Anya szerint béna, de ragaszkodtam hozzá, úgyhogy azt vettük meg. A cipőbolt után jött a ruhabolt, ahonnan egy tucat vékony pulcsival, cicanadrággal, harisnyával távoztunk, de vettünk egy ari farmerszoknyát is, egy lila kord shortot, egy hozzáillő kötött mellénykét, egy rózsaszín farmerdzsekit, meg egy fekete ruhát, aminek az elején egy masni van flittekerből kirakva. Nem egyszerű ám anyával vásárolni, nem mindig egyezik az ízlésünk. Kiválasztott olyan ruhákat, amitől már ránézésre is égnek állt a hajam. Volt egy rózsaszín nadrág pl, ami neki nagyon tetszett. Hiába mondtam, hogy nekem nem tetszik, fel kellett próbálnom. A próbafülkében aztán elkezdtem hisztizni, hogy nem tetszik a fazonja, meg túl hosszú, meg szűk (pedig pont jó volt), végül odaadtam apának, hogy tegye szépen vissza, majd megveszi egy másik kislány, én föl nem vennék ilyet... Nem az én stílusom...
Természetesen a táska gyűjteményemet is bővítettem egy rózsaszín darabbal és vettem hajgumikat, meg csatokat is. Anya ezúttal nem kapott semmit, de szerintem ő jobban örült a ruháimnak, mint jómagam:).
Reggel kimostuk az új szerzeményeket és rendet raktunk a szekrényemben. Szellősebb lett, mint volt, de csak olyan ruhák maradtak benne, amiket hajlandó vagyok felvenni.

Őszi-téli ruhatáram még nincs kész amúgy... nem akartunk mindent egy helyen beszerezni, főleg mivel láttuk, hogy a Ferihegyi Market Centralban hamarosan nyílik egy H&M, egyik kedvenc ruhaüzletünk. Már alig várjuk.

 Ez a kedvenc ruhadarabom, amihez van egy fehér hosszú újjú póló is. Holnap minden körülmények között ezt fogom felvenni: 

Más:
bár még nem olyan hosszú a hajam, azért már lehet frizurát készíteni belőle. Ma hagytam anyának, hogy gyakorolja a parasztfonást. Ő nagyon örült a végeredménynek, én már nem annyira. Ki is vettem a gumit, rögtön, miután lefényképezett...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner