2012. szeptember 8., szombat

Paradicsomleves Lili módra


Mamával voltam ma itthon, mert anyának elkezdődött az iskolája. Gondoltam főzök neki valami finomat és mivel a kertünk tele van koktél paradicsommal, ráadásul a parilevest kifejezetten szeretem, úgy döntöttem, összeütök neki egyet. Mire hazaért majdnem el is készült a leves, ami konkrétan vizet, faleveleket és paradicsomokat tartalmazott, csak a tészta hiányzott belőle, amit jobb híján ropival helyettesítettem. (Aztán a leveleket gondosan kibányásztam belőle...)
Természetesen nem a képen látható tálakban szolgáltam fel a levest, hanem rendes tányérban, és komolyan gondoltam, hogy anya legalább megkóstolja, de hiába minden igyekezetemnek, egy kanállal sem volt hajlandó enni belőle.... Pedig ő ennél sokkal durvább kajcsikat készített, amikor kicsi voltam:)
No mindegy, most megyek és főzök egy teát, hátha azzal nagyobb sikert aratok...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner