2015. január 1., csütörtök

Szilveszter 2014

Szilveszter napján este keveredtem haza. Katiéknál aludtam ugyanis, mert Réka megígérte, hogy elvisz moziba. A Lurdy házban voltunk és a Madagaszkár 3-at néztük meg. Miután hazajöttem, anyával feldíszítettük a nappalit. Keriéket vártuk ugyanis, hogy együtt ünnepeljük a 2015-ös év eljövetelét. Keriék hét óra felé érkeztek, megvacsoráztunk aztán a gyerekek felmentek játszani, apa lefeküdt aludni, anya és keri pedig a nappaliban beszélgettek, meg tv-ztek. Éjfélkor meghallgattuk a himnuszt, pezsgőztünk, majd kimentünk tüzijátékozni. Kb 1/3 3-kor feküdtünk le aludni. Én akkor már nagyon fáradt voltam. Ma reggel 10 után keltünk, keriék nálunk ebédeltek, aztán hazamentek, mert nem voltam hajlandó Virággal táncolni. Összességében jó volt a szilveszter, én kitettem magamért, egész este bulihangulatban voltam :)



Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner