2015. január 25., vasárnap

Jó kis vasárnap :)

Ma csajos napot tartottunk anyával. Délelőtt elmentünk bevásárolni. Apa pont indulás előtt érkezett, de nem kívánt velünk tartani, úgyhogy csak kettesben mentünk anyával. Miután hazaértünk kb egy órakor, apa el is ment, mert találkozója volt valakivel. Nem igazán értettem, hogy ezért minek jött át, de mindegy is.
A vásárlás után Gazdálkodj okosant játszottunk (természetesen én voltam a kasszás). Nem játszottuk végig a játékot, mert borzasztóan sokáig tart, mire össze lehet gyűjteni egy lakásra valót, de ha végig játszottuk volna, biztosan én nyertem volna:) A játék után kitaláltam, hogy bulit szervezek anyának:)
A mai bevásárlás alkalmával vettünk egy kreatív dobozt, amiben meghívó készítésére alkalmas cuccok is vannak, úgyhogy az első lépés az volt, hogy elkészítettem a meghívót. Ezután szépen megterítettem a bulihoz, úgy ahogy illik. A tányérokba földimogyorót és tic-tac-ot tettem, mindenkinek tettem ki egy poharat szívószállal, volt cola, gyümölcslé, és ízesített víz. Egy-egy joghurtot is kaptak a vendégek, illetve anya hozott a buliba gyümölcssalit amit banánból, kiviből, almából és mandarinból készített. A gyümölcssalihoz elengedhetetlen tejszínhab sem hiányozhatott (szigorúan light természetesen).
A jó hangulathoz a zenét én biztosítottam (Violetta számokat hallgattunk). Nem szeretem Violettát, de a zenéje nem rossz, lehet rá bulizni.
A buli után megint társasjátékoztunk. Ránk is esteledett közben. Most a kreatív dobozból anyának és Kati néninek készítek ajándékot.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner