2015. január 24., szombat

Ígéret

Amíg élek először a szülőd leszek, másodszor  a barátod.
Ígérem, hogy sokat nevetünk együtt, de szemem rajtad tartom, előadást tartok neked, az őrületbe kergetlek a sok szabállyal, néha úgy érzed én vagyok a te ősellenséged, mert meggátollak a terveid végrehajtásában és olyanokban akarok segíteni, amihez neked semmi kedved.
Csak akkor értesz majd meg, ha te is szülővé válsz. Addig biztos a fejemhez vágod, hogy “utállak” és az ajtót is rám vágod.
De tudnod kell, hogy nálam jobban senki sem szeret, senki sem aggódik jobban érted és nem fog többet törődni veled senki a világon.
Nekem te vagy a jövőm, a családunk az életem.

Lefordítva az én oldalamra:

Amíg élek először a gyereked leszek, másodszor a barátod.
Ígéred, hogy sokat nevetünk együtt, de szemed rajtam tartod, előadást tartasz nekem, az őrületbe kergetsz a sok szabállyal, néha úgy fogom érezni, hogy az ősellenségem vagy, mert meggátolsz a terveim végrehajtásában és olyanokban akarsz segíteni, amikhez nekem semmi kedvem.
Csak akkor értelek majd meg, ha én is szülővé válok. Addig biztos a fejedhez vágom, hogy utállak és az ajtót is rád vágom.
De tudnod kell, hogy nálam jobban senki sem szeret, senki sem aggódik jobban érted és nem fog többet törődni veled senki a világon.
Nekem te vagy a jelen, a családunk az életem.

Hogy lehet ennyi igazságot leírni ennyire kevés sorba? És hogy lehet, hogy ezt nem anya, vagy én írtam, mégis mindent tartalmaz a kapcsolatunkról?

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner