2015. január 18., vasárnap

Félévi felmérők

No hát akkor jöjjenek a félévi felmérők eredményei:

Olvasás: 93%
Írás: 83%
Matek: 100%
Környezet: 94%

Tegnap írták be a jegyeket. A fentieken kívül beírtak még:
  • Magatartásból és szorgalomból minden hónapra példás értékelést
  • Írásból, olvasásból és matekból órai munkára még egy-egy piros pontot
  • Vizuális kultúrára, erkölcstanra, életvitel és gyakorlatra minden hónapra egy-egy piros pontot
  • Tesiből gimnasztikára, távolugrásra és sorversenyre egy-egy piros pontot
Ha ezek után nem kerülök be az angolos csoportba, esküszöm, abbahagyom az iskolát :)
Amúgy függetlenül attól, hogy nem az sikerült a legjobban, anya az olvasás dolgozatomnak örült leginkább, de gratulált az írásért is. (Hiszen nagyon is tisztában van vele, hogy mennyire utáltam eddig olvasni és írni és milyen hiányosságaim vannak.)
Viszont a napokban, iskolába menet említettem neki, hogy már a 100. oldalon tartunk az olvasás könyvemben, mire ő megjegyezte, hogy akkor én már majdnem az összes betűt ismerem és már tudok olvasni. Mondta, hogy amikor ő megtanult olvasni, azt érezte, hogy kinyílt előtte az egész világ. Mesélte, hogy milyen jó érzés volt az, hogy amikor elment az apukájával vásárolni, el tudta olvasni az ételek nevét, az utca táblákat, az újságok, tv műsorok címét stb, stb, stb. Mondta, hogy bízik benne, hogy majd én is érezni fogom mindezt és akkor már én is nagyon okosnak fogom tartani magam és megszeretem én is az olvasást, mert az ezerszer több élményt tud nyújtani, mint bármelyik film. És tényleg. Ma kaptam tőle pár állatos, meg élővilágos könyvet és megmutattam neki milyen ügyes vagyok és gyönyörűen elolvastam a könyvek és a bennük lévő fejezetek címét. Majdnem elsírta magát a büszkeségtől:) Korábban már említette, hogy amikor olvasok és nem jut eszembe egy-egy betű, mindig arra gondoljak, hogy mindig egy értelmes szónak kell kijönnie, úgyhogy ma a növények szó kiolvasása sem okozott gondot, pedig a "ny" betűt még nem is tanultuk:)
Ami az írást illeti, az keményebb dió lesz, de szorgalommal, kitartással azon is fogok tudni még javítani. Meg hát anya szerint az a legfontosabb, hogy helyesen írjak, nem az, hogy szépen...

A matek eredményhez nincs igazán mit hozzáfűzni. Ez a 3. 100-as dolgozat. Van érzékem ehhez, nah ;)

Este anya miután gratulált, mondta, hogy teljesíti egy kívánságomat. Mondtam, hogy lerajzolom. Egy filctoll készítőt kértem. Anya kicsit meglepődött. Mondta, hogy ő biztos valami olyat kívánt volna fordított esetben, hogy pl. játsszon vele az anyukája barbisat, vagy menjenek el együtt kirándulni, vagy vásárolni, vagy süssenek együtt valami finomat meg ilyenek. Ma apa meglátogatott, elvitt a boltba és megvette a vágyamat. Az utolsó darabot hoztuk el, izgultam is, mert fel volt bontva. Féltem, hogy valami esetleg hiányzik belőle így amint hazaértem, rögtön ellenőriztem a tartalmát. Szerencsére minden megvolt. Délután miután apa elment, anyával addig kevertünk és kutyultunk, mígnem összehoztunk 3 színből 15 különböző színű filctollat. Nagyon izgalmas volt:)



Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner