2015. január 10., szombat

2015 első hete

Borzasztóan nehezen keltem fel hétfő reggel, de azt nem mondanám, hogy szomorúan mentem iskolába. Már vártam, hogy találkozzak az osztálytásaimmal. Az iskolába magammal vittem két yoohoot is, csak, hogy lássák, hova tűnök el mindennap:)
A nap témája természetesen az volt, hogy ki mit kapott karácsonyra. A tanítónéni azt mondta, hogy akik tabletet kaptak, azok csak okos programokat töltsenek le. Hehe, ezen én már tavaly túlestem:)
Tanulás is volt persze. Hamarosan itt az első félév vége, úgyhogy most minden tantárgyból dolozatot fogunk írni, ráadásul nekem még be kellett pótolnom a környezet dolgozatot is, amit a téli szünet előtt írtak a gyerekek. 97%-os lett, szép eredmény!
Az első félév záró dolgozatot pénteken írtuk olvasásból. Ezt a tárgyat nem szeretem, de szerintem nem sikerült rosszul. Hétfőn kiderül. Aznap írásból írunk dolgozatot, majd kedden matekból, szerdán pedig környezetből. Kemény hét vár rám, és sok-sok gyakorlás a hétvégén :( :(

Más: a Fogtündér nem hozott semmit, de a fogamat bezzeg elvitte. Lehet azért nem kaptam semmit, mert picit véres volt?

Más2: Ma leszedtük a karácsonyfát és eltettük a díszeket. Sokat segédkeztem én is. Ezután egy kísérletbe kezdtem. Kértem babot mamától, mert kitaláltam, hogy fát fogok termeszteni. Anyáék azt mondták, hogy mielőtt elültetem, ki kellene csíráztatni, úgyhogy egy pohárkába tettem vizet, meg vattát, amibe beletettem a babocsákat. A pohaharat az ablakomba tettem, ahol sok fény éri. Figyelni fogom mi sül ki, vagyis mi nő ki belőle :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner