2015. január 24., szombat

Handmade társasjáték

Ma sem maradhatott el a gyakorlás játékos formában. A társasjátékunk hozzávalói voltak: egy darab mágneses tábla, egy darab táblafilc, 35 db papírcetli, 2 hűtőmágnes.
A táblára anya felrajzolt egy 7*5-ös kockát, majd beszámozta az első és az utolsó kocka kivételével, mert azok lettek a start és finish kockák. Miután a társasjáték tábla elkészült 35 darab cetlire különböző kérdéseket, matematika műveleteket, utasításokat írt fel. (Csupa olyan dolgot, amit egy elsősnek tudnia illik: pl.írd le a nevedet és a címedet, vagy sorolj fel 5 zöldséget, vagy sorold fel a téli hónapokat, énekelj el egy dalt, amit az iskolában tanultál, szavalj el egy verset, meséld el egy napodat, csinálj 5 felülést stb, stb stb. )
Minden jó válasz esetén egyet lehetett előre lépni, rossz válasz esetén maradtunk a helyünkön, a cetliket természetesen nekem kellett felolvasni. Én a 30. mezőig jutottam, ott feladtam, de addig egy-két kivétellel, minden kérdésre helyesen tudtam válaszolni. Az évszakok hónapjai egyáltalán nem mentek, (nekem március még téli hónap, az öszi hónapkat pedig inkább hagyjuk is). No mindegy is, erre a jövőben még vissza fogunk térni. A játékot eltettük, még elő fogjuk venni. Az olvasással és szövegértéssel többé-kevésbé nem volt gond :)

A társasjáték után lehoztuk az xboxot és táncoltunk, de mivel anyának jobban ment mint nekem, ezért megsértődtem és anya véget vetett a játéknak. :(

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner