2014. május 22., csütörtök

Már megint egy kósza vírus

Már tegnapelőtt este sem voltam jól, ettől függetlenül anya elvitt tegnap reggel oviba. Az oviban aztán panaszkodni kezdtem, hogy nem érzem jól magam mire anya megnézte a homlokomat. Hát elég meleg volt. Filóztunk, hogy mi legyen, de végül az a döntés született, hogy inkább hazavisz. Nem gondoltunk semmi komolyra bíztunk benne, hogy péntekre a ballagásra kutya bajom sem lesz. Szerdán este amikor anya hazaért 39 fokos lázzal feküdtem az ágyban, és ma sem változott a helyzet. Fáj a torkom, fáj a fejem és folyton lázas vagyok. Apa délután elvitt a doktornénihez, aki megállapította, hogy valami vírust szedtem össze. Antibiotikumot írt fel és mondta, hogy keddig nem mehetek oviba.
Apa mondta, hogy pénteken ballagás, arra a doktornéni kimenőt adott, ha nem leszek lázas.
A doki után muszáj volt még elszaladnunk a tescoba némi gyümölcsért és tortáért az oviba. Igaz, hogy én nem leszek jelen, de a csoport ünnepelni fog holnap délelőtt és az ősök szerzik be a tortát.

Este benéztek nagyiék. Hoztak némi finomságot és megállapították, hogy ramatyul nézek ki. Úgy is érzem magam :( Minden erőm elhagyott :(

Anya amúgy bejelentett fodrászhoz, mert puha hajcsavaróval sem tudok aludni, úgyhogy fodrásszal csináltat loknis hajat nekem a ballagásra.Viszont ha lázas leszek, akkor nem csak a frizurának lőttek, hanem a ballagásnak is...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner