2014. május 4., vasárnap

Hosszú hétvége

Kerti sütéses, Virággal alvós, fodrászkodós, rengeteget játszós, mosógép elromlós, vásárlós, autó elromlós megjavítót, mozgalmas hétvégén vagyok túl. Május elsején átjöttek keriék. Az idő most kedvezett a kerti grillezéshez, bár néha kicsit beborult és egy kis eső is esett. Az eső sem szegte kedvünket, megvártuk amíg kiderül és nekiálltunk a husi sütésnek. Sült krumpli és tejfölös uborkasaláta volt a köret, nyami :)

Nap közben Virág kitalálta, hogy nálunk maradna. Váltóruhát ugyan nem hozott, de akadt a szekrényemben neki való cucc. Igaz, hogy Virág jó pár centivel magasabb nálam, de olyan vékony, hogy konkrétan én nagyobb ruhákat hordok mint ő. Anya talált neki sortot és nadrágot is, amit én biza kihíztam, rá viszont pont jó még, sőt akadt olyan is, ami az én pocakomra pont jó, róla viszont lecsúszik. Naszóval miután a ruhakérdés megoldódott, keriék hazamentek, mi pedig játszottunk. A játéknak persze mindig vita lett a vége.

Pénteken korán keltünk, mert jelenésünk volt a fodrásznál, természetesen vittük magunkkal Virágot is, bár ő nem volt bejelentve. Rendes volt a fodrász néni, mert neki is megigazította a haját. Ő került sorra először (miután anya fejére rákenték a melírt). Igazán szép lett a frizurája és a hossza is megmaradt. Utána jöttem én. Amilyen nyugodtan ülte végig Virág a fodrászkodást, én annyit nyüzsögtem és fészkelődtem. A végén amikor pofákat kezdtem vágni a tükörben, anya rám szólt, hogy nyugodjak már meg. Nekem sem vágtak sokat, inkább csak igazítottak. Végül újra anyára került a sor. Az ő haján sokkal többet dolgoztak mint a miénken, pedig neki tök rövid a haja...
Este anya úgy fektetett le minket, hogy ha szépen alszunk, és jól fogunk viselkedni, akkor másnap elvisz minket a Müllerbe és mindketten választhatunk magunknak valami játékot. Nem is volt gond lefekvéskor :)

Másnap reggel annyira csúnyán viselkedtem, hogy anya kijelentette, hogy ugrott a shoppingolás, nem kapunk semmit. Nem akartam felöltözni, szétpakoltam, visszabeszéltem stb... Sajna az idő már korántsem volt olyan szép, mint csütörtökön és pénteken, azért játszottunk kicsit a kertben. Beültünk a kocsiba és azt játszottuk, hogy vásárolni megyünk. Utána bementünk és anyával iskolásat játszottunk, de annak is vita lett a vége. Aztán megérkezett keriapu és hazavitte Virágot. Másnap reggel Katiék állítottak be hozzánk. Csak villámlátogattak aztán mentek is. Rékát viszont nálunk hagyták, úgy volt, hogy majd délután amikor megyek Évi nénihez, hazavisszük. Igenám, de egyszercsak megjelent mama, hogy nem indul el a mosógép... Mivel mosógép nélkül nem maradhatunk, és már úgyis le akartuk cserélni a régit(csak nem pont most), elindultunk új gépet venni. Beültünk hát a kocsiba zuhogó esőben és már indulni akartunk, amikor apa próbálta beindítani a motort, de az nem indult. Lemerült az aksi... Mint kiderült bekapcsoltuk a reflektort, amikor Virággal játszottunk és rajta hagytuk, ennyi pedig pont elég volt arra, hogy lemerüljön az akkumulátor. Apa eléggé mérges volt, el is sírtam magam, de anya mondta, hogy ne engem szidjon, hanem őt, hiszen ő engedte meg, hogy játszunk a kocsiban, persze arra nem gondolt, hogy rátesszük a világítást. Apa szerzett kábelt és a citroen segítségével beindította a kocsit. Mentünk pár kört a ház körül, mielőtt elmentünk az áruházba mosógépet venni. Hosszas tanakodás után anya kiválasztotta a nekünk leginkább megfelelő gépet, amiért aztán apa és Réka visszamentek a kis autóval (mert annak nagyobb a csomagtartója).

Réka segített a mosógépet betenni és kivinni a régit, aztán apával hazavittük. Még jó, hogy nálunk maradt :D

Azért van jó oldala is annak, hogy elromlott a mosógép, hiszen ha nem romlik el, nem biztos, hogy használjuk a mazdát, ha nem használjuk a mazdát, akkor csak hétfőn derült volna ki, hogy lemerült az aksi és akkor anya nézhetett volna. Biztos, tök idegbeteg lett volna, hogy nem tud kocsival munkába menni és még buszjegye sincs....

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner