2014. május 11., vasárnap

Búcsú ajándék az óvónéniknek

SZMK (=szülői munkaközösség)tagként anyának és Bence társam anyukájának, Móncsinak jutott az a megtisztelő feladat, hogy az óvónénik, dadusnénik ajándékát kitalálják, beszerezzék, elkészítsék. Rövid töprengés után egy-egy cewe fótókönyv mellett döntöttek, amihez minden szülőtől kértek egy-egy rajzot, fényképet, idézetet. Péntek volt a határidő az anyagok leadására. A rajzokat Bence anyukája gyűjtötte, a fényképeket pedig anya emailcímére kellett elküldeni. Sajnos nem mindenkinek sikerült a megadott határidőig elküldeni a képeket, rajzokat, de mivel anya is és Moncsi is eléggé elfoglaltak, ráadásul a könyv előhívása is 5-6 munkanap, így ma mindenképpen be kellett fejezniük a könyvet és le kellett adni előhívásra. Pénteken én nagyiéknál aludtam, ami jó is volt, mert így anya nyugodt körülmények között be tudta szkennelni a rajzokat és a nem digitálisan leadott fotókat.
Szombaton ugyan munkanap volt, de olyan laza volt anya napja, hogy a napi teendők elvégzése után rögtön nekiállt az albumok összeállításának. Az éjszakát ismét nagyiéknál töltöttem, ami kapóra jött anyának, éjjel egyig dolgozhatott a könyveken és vasárnap is csak addig hagyta abba, amíg kitakarította a lakást. Ezúttal apa is segített.
Én is kaptam ám feladatot, nekem is kellett rajzolnom, illetve anya kérte, hogy találjam ki mit üzennék Rózsika néninek és Juci néninek.

Mikor vasárnap hazaértem nagyiéktól, már majdnem kész volt a könyv, az én rajzom hiányzott még és néhány apróság. Sajnos azonban a rajzokat, amiket készítettem nagyiéknál hagytam, úgyhogy újat kellett csinálnom...
2 után átjött Moncsi Bencével és Mikikével. Amíg én a fiúkkal játszottam, anyáék befejezték a könyveket.

Minden gyereknek, akiről kaptunk képet (vagy találtunk), rajzot, idézetet, egy oldal jutott, a könyv végére pedig közös képeket, verseket raktak anyáék. Így a 27 ballagóból 22 gyereknek jutott oldal. Ebből 3 gyerekről volt vagy anyának, vagy Moncsinak fényképe, vagy tudtunk leszedni facebookról. Azért ez nem rossz arány :)

A megrendelést leadták anyáék, most már csak várunk, és bizakodunk, hogy kinyomtatva hasonló minőségűek lesznek a könyvek, mint a számítógépen.

Pár oldal a Juci néninek és Rózsika néninek készített könyvből:

Én és Bence:

Közös képek, idézetek:


A másik könyv illetve füzet is ötletes lett. Azt Marcsi dadus néninek készítettük. Ebben minden gyerekről egy kép és egy rajz van és a Dadus néni, Dadus néni című vers egy-egy sora szerepel minden oldalon, mintha mi mondanánk.



Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner