2009. június 28., vasárnap

Tegnap

Tegnap is szinte egész nap lázas voltam és reggelre ismeretlen eredetű pöttyök jelentek meg a fejem tetején, az arcomon, a kezemen, a lábamon és a pocakom alján. Rita néni megnézte a pöttyöket és megnyugtatta anyáékat, hogy nem bárányhimlő.
A lázamat csak késő estére lehetett teljesen lenyomni, de ettől függetlenül nagyon mozgalmas volt a napom. Nem hagytam, hogy megint bezárjanak a lakásba, a napi sétámat is kiköveteltem, és igyekeztem minél több időt a szabadban tölteni Nettivel.

Bizonyára ennek is köszönhető, hogy bár rekordkésőn feküdtem le (éjfélkor), de egész éjszaka láztalan voltam.

Sajnos az étvágyam még mindig nem tért vissza, fogytam is 120 grammot, ezért Rita néni tanácsára ki fogunk próbálni egy étvágyfokozót, amint teljesen meggyógyultam, és mostantól Béres cseppet is fogok szedni.

Tegnap ráadásul hasmenésen is volt (biztos az antibiotikumtól), úgyhogy ma biztos nem fog anya megmérni, nehogy szívinfarktust kapjon:)))

Ahhoz képest, hogy csak éjfélkor tértem nyugovóra, jó korán keltem már megint. 7:55-kor ébresztettem anyáékat, pedig tudtak volna aludni még egy picit....

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner