2009. június 19., péntek

Kánikulában...

Nagyon izgalmas nap van mögöttem. Ma is minden úgy indult, ahogy szokott; reggel 8 előtt ébresztőt fújtam, aztán gyorsan megreggeliztem és átöltöztem, hogy minél hamarabb kimehessek játszani:). Aztán anyával és a pónis triciklimmel, amit Pon-go-nak neveztünk el, elsétáltunk a közértbe tejcsiért és ásványvízért, mert anya megígérte, hogy délután süt nekem, meg mindenkinek palacsintát:). Miután megérkeztünk a boltból, anya úgy döntött, hogy kicsit megmártózik a medencében. Persze én is mentem vele. Áthívtuk a szomszéd kisfiút is, de neki csak a szeme kívánta a vizet, mert alighogy bement a medencébe, már haza is kívánkozott, pedig két napja sírt a nagymamájának, hogy engedje át...
Nah én sem töltöttem sok időt a medencében, kb 10 perc ringatózás után úgy elaludtam a csónakomban, hogy csak na:)) Még arra sem ébredtem fel, hogy anya csónakostul kivett a vízből és áttett a hintaágyra:)))


Már ébren voltam, amikor betoppantak keresztanyuék. Tapsoltam örömömben, amikor megláttam őket:)) Gyorsan átöltöztek ők is, és mindannyian bementek a vízbe. Délig lubickoltunk, ill Balázs meg anyuék lubickoltak, mi meg Virággal csónakáztunk, aztán az UV sugárzás elöl a teraszra menekültünk. Tökfőzelék volt az ebéd, de egyikünk sem kívánta... végül én és Virág egy-egy joghurttal, Balázs pedig tejbepapival lakott jól. A beígért palacsintát is megkaptuk, csak végül nem anya, hanem keresztanyu készítette el.








4 óra felé anyáék feloldották a tilalmat, és megengedték, hogy elhagyjuk a teraszt. Én persze azonnal összeszedtem egy hatalmas dudort és egy csúnya horzsolást... sikerült apa mellől leesnem a teraszról... Mielőtt összeszedhettem volna még egy-két sérülést, anya gyorsan elaltatott. Mikor magamhoz tértem, anyáék már javában lubickoltak a medencében. Mivel addigra a víz jól felmelegedett, anya megpróbált kicsit megmártani benne, de valamiért nekem ez egyáltalán nem tetszett. Hiába járok úszni szinte minden héten, valamiért egyáltalán nem éreztem jól magam a medencénkben, úgyhogy végül a csónakban kötöttem ki. Csak ott érzem biztonságban magam. Amikor meguntuk a fürdőzést, kimentünk a kapu elé bicajozni. Balázs nemrég tanult meg kétkereküzni, és megmutatta anyának is a tudományát. Én Pon-go-val követtem őt. Virág közben csendespihenőzött a hintaágyon.

Ma kivételesen nagyon sokáig maradhattam fent. Keresztapu sütött husit a kertben, amit a teraszon fogyasztottunk el. Én egyedül másfél füstlit ettem meg:)). Keresztanyuék 1/2 10 felé mentek haza, én pedig 10-kor kerültem ágyba. Ma sem kellett altató:))))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner