2009. június 13., szombat

Ez+az

 3 hét kihagyás után ma végre újra eljutottam az uszodába. Ott volt Zoé barátnőm is, de Liza sajnos nem. Remélem hamarosan ő is csatlakozik újra hozzánk. Az uszoda mögött van egy kis rész, ahol lehet napozni és van egy játszótér is. Anya és Zoé anyukája megbeszélték, hogy ha jövő héten szép idő lesz, akkor az úszásóra után kicsit kivisznek minket oda játszani.

Egyébként ma új fürdőbugyit kaptam, mert a régi már nagyon elkopott, meg ki is nőttem már, és kaptam egy kapucnis türcsit is, meg egy szörfszandit (linkelve), nehogy elcsússzak az uszodában.
A decathlonban kipróbáltam egy ilyen (linkelve) triciklit is, de sajna azt nem vették meg anyuék, pedig nekem nagyon-nagyon tetszett:(((.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Csigusznak nagyon bejon am az ien tricikli
bar hasznalni nem tudja
de mi tologathatjuk:)

 

Design By:
SkinCorner